i brist på annat...

Lista

Skostorlek:
36-37
Civilstatus:
Rickard mannen i mitt liv
Höger eller vänster hänt:
Högerhänt och dubbelfotad
Kär:
Japp så det pirrar
Skor som du bar idag:
Varma vinterskorna med höga skaft
Dina svagheter:
Ger upp lite lätt ibland
Rädsla:
mörkret kan vara otäckt
Målsättning:
Bli klar med körkortet
Första tanken..
måste städa
Då du vaknar:
tröööött...
Innan du somnar:
Kramas
Pepsi eller Cola:
Cola
McDonald's eller Burger king:
Husmanskost
Adidas eller Nike:
Nike
Lipton ice tea eller Nestea:
blää
Choklad eller vanilj:
Choklad
Svär du?:
ja..jo
Sjunger du?
"Litet hus i skogens slut" för Rosita :)
Duschar du varje dag?
oftast
Röker du?
Nej smakar illa..
Gillar du skolan?
Gjorde fram till nian, snönt att det är slut iaf
Tror du på dig själv?
det måste man
Kommer du överens med dina föräldrar?
absolut
Har du under den senaste månaden..
handlat julklappar och funderat över en grej.,.
Rökt?
ett par ggr med Jenka vid gruvhålen i Kopparberg haha
Shoppat?
Japp senast idag, julklapps
Ätit sushi?
Ska samla mod till mig nån gång
Stått på scen?
Jadå
Skejtat?
Haha ja..
Bakat?
Väldigt ofta, messt på jobbet
Stulit något?
En godisbit från lösgodiset när jag va fem, skäms fortfarande
Har du någonsin..
Blivit kallad hora?
Ja av min fd bästa vän. Snällt va?
Blivit nerslagen?
nope
I framtiden..
Namn på barn?
Kan man ju inte skriva här ju.. hemlis
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
nåra stycken
Antal CD-skivor du äger?
svårast hittills
Antal piercings?
ett i vardera öra :P
Antal tatueringar?
är på funderarstadiet
Hur många gånger har du vart med i tidningen?
massor sen jag va liten, farfar klippte ut
Antal saker du ångrat?
några

Kommentarer
Postat av: Jennifer

lattjo lattjolajban..i brist på annat ;)

2007-12-16 @ 11:14:44
URL: http://jeenkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0