Ledig

Hej hej tisdag idag!
Jag har varit ledig idag helt i onödan, eller de va rätt skönt ändå :P, iallafall så skulle jag till sjukan på rådgivning idag och imorse fick jag brev om att mitt besök är framflyttat till 5 dec. Lagom glad jag hade ju planerat dehär. Jävla kvinnokliniken. En sak är ju säker och det är att om jag nån gång i framtiden får barn så är det ju inte barnmorskorna på usö som ska hjälpa till med det. Fy vilka surkärringar. Då finns det trevligare människor på andra ställen. Så nu lämnar vi det. Idag har jag ialla fall varit hemma och plockat lite. Sen började jag läsa på en bok som Tiina hade lånat av Rickards morfar och jag är så fast. Brinnande kust heter den. Jag har redan läst 225 sidor i den och det är 518 sidor. Rickard va oxå hemma idag och han har slutat på Engströms nu så nu är han egen företagare :) riktigt spännande faktiskt! Snö och kallt har det varit ute idag och jag har faktiskt inte varit utanför dörrn på hela dagen. Rickard och Ola va ute vid Marieberg och plockade ut arbetstelefoner iaf. Nu ska jag laga lite mat inte så värst exklusivt det blir makaroner och köttbullar men de är rätt gott!
Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha ja jag tror jag e besatt..mmh vi ska kanske till ikea idag å köpa gardiner om de duger åt Morgan!! kram

2007-11-28 @ 11:49:41
URL: http://jeenkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0