Onsdag

Jaha idag har jag jobbat över lite. Bra med mer timmar :)
Har varit en rätt lugn dag, men imorgon blir det 10-20.
Och på fredag blir det kort dag halv två eller halv ett... får se
Och efter det vet jag inte, typ hem och hämta grejer för på
kvällen är vi barnvakt åt Rasmus, Rebecka och Rosita.
Och nån gång under helgen måste jag städa lite för på
söndag  kommer faster och kusinerna och ska inspektera
lägenheten.. får vi se hur det går... menmen.
Nu är iallafall rickard med sin pappa och kör lite, gjorde han
igår med. Det är bra för han har inte fått köra lastbil med
släp på nåra år så då blir det till att träna :)

Nu ska jag laga lite mat börjar kurra lite.... hejhej!

Kommentarer
Postat av: Jenka

Japps de vart å funka fint idag =D

2007-11-21 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0