39+3

4 dagar kvar!

Idag har det inte hänt nått alls.

 Hade ont inatt så det blev inte många timmars sömn.. Jag gick upp och försökte få alvin att ta sin medicin men han var inte så pigg på det. Så nu provar jag steg två: keso+antibiotika. Borde fungera bättre. Sen kunde jag inte sova efter det heller så jag gjorde iordning mackor till Rickard som han fick ta med sig till jobbet. Tror han får fast på kranbilen. Vore skönt med fast anställning faktiskt, stadig inkomst. Sen efter det så låg jag och retade upp mig på att jag inte kunde sova och Rickard låg och snarkade. Men vid 4a lyckades jag. Vaknade när Rickard åkte vid 7 och sen var det bara att äta frukost och lägga sig och kolla på tv. Sov mellan 9-11. Sköönt!

Dagen har varit rätt lugn. Diskat och damsugit lite.. och läst förlossningsberättelser såklart :P... Rickard kom hem vid halv 6 och sen kom Robbin och hälsade på. Nu är dom och handlar käk på Max. Man behöver maxmålet ibland :P..

Imorrn är det upp i tid och kila iväg till bm. Ska bli intressant och förhoppningsvis sista besöket!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det sätter igång snart!

Tänkte ge ett tips till förlossningen. Ta mycket bilder! Be din kille eller en undersköterska på förlossningen ta bilder emellanåt. Jag har inte sådär jättemånga och önskar verkligen att jag hade fler. Så kul att se på dem och minnas tillbaka :)

2008-08-07 @ 14:09:18
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0