barnmorskebesök

Idag är det Torsdag och 3 dagar kvar..

Har varit hos barnmorskan idag och det gick bra. Alla värden va bra och kotten hade borrat ner sig ordentligt i bäckenet och var fixerad ordentligt (jo tack det har jag kännt.). Fick en ny tid den 15e om kotten inte har kommit ut, vilket jag hoppas den gör. Nätterna är inte så roliga får inte sova så mycket, har ont i bäckenet varvat med mensvärk. Och inatt blev det rekordmånga toabesök. Och då tänker man att nu jävlar kanske vattnet går men nej....

Har haft rätt ont idag med så jag har varit på en rask promenad som jag blev tvungen att avbryta för det gjorde så ont och benen låser sig nästan. Så nu är det korta steg eller inga steg. Jag som tänkte motionera ut ungen efter lite tips från sånna som vet =)..  Önskar att man kunde göra som mormor gjorde när hon väntade mamma. På bf dagen var hon trött på att vara gravid så hon bestämde sig för att åka bergochdal-bana och på kvällen blev det förlossning. Bara min mormor som kan komma på nått liknande haha..

Undrar när Rickard kommer hem. Han ska iaf med sin lillebror och prova på en ny kampsport ikväll. Han höll på med karate förut men det var ett tag sen så nu tänkte han sätta igång igen. Hoppas det går bra! För min del blir det tvättstugan om benen bär. Nått måste jag göra så jag inte blir tokig!

Och så är det ännu en tjej som blivit av med slemproppen och fått värkar! Hoppas hon får sin lilla bebis snart! Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va jobbigt :( Men du får vänta på att kotten bestämmer sig för att komma ut då ;)

Hoppas du slipper vänta länge till!

2008-08-08 @ 12:08:32
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0