BF-dagen

Idag är det lördag och BF dagen för kotten. Alla utom kotten har fattat det :P.. nu är det ju bara att vänta tills den behagar komma ut till oss! Har sett till att hålla mig sysselsatt idag så man inte ska fundera så mycket. Vaknade vid niotiden och myste framför tvn en bra stund. Sen gick vi upp och jag klippte Rickard, så nu är han så snygg så! Sen hoppade vi in i bilen och åkte ut till marieberg och åt på McD (nyttigt och bra) haha.. och efter det veckohandlade vi på coop. Sen kom världens regnväder och vi åkte hem med varorna. Blev toksugen på nutella så nu har jag ätit nutella och magen känns väl "sådär". Åt nog för mycket! Men ikväll blir det ananas. Iallafall när vi kom hem tokstädade vi en timme eller två och nu är Rickard och tränar och jag ska snart släppa ut Alvin på golvet igen (tror han får cellskräck i buren stackarn). Har nämligen gjort rent och skurat lite. Så när Rickard kommer hem får vi se om det blir en tur ut till Fällersta och hälsa på hans mamma. Får se hur sent det blir. 
SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0