BF+3

Bf+3 idag, ingen kotte än...

Fick sova ordentligt inatt men imorse blev det massor med toabesök, antagligen för att jag har fått sova hehe =).. Gick upp halv åtta, kunde inte sova så jag gjorde iordning Rickards mackor så han fick sova lite längre, uppskattat! Sen åker han till jobbet och jag passar på att ta järntabletten innan frukost. Kollar lite på tv och gör ingenting. Det jag vaknade av imorse var smärta i benhinnorna (värkar hade ju varit trevligare hihi)! Har ju rört mig så mycket som möjligt för att få saker att hända, städat, tvättat, gått promenader mm. Men nu kanske det är dags att ta det lite lugnt. Så kotten har RO att komma ut. Så idag ska jag inte göra nånting. Laga mat och gå ut med en soppåse men sen är det stopp. Och det har blivit bättre med mina stackars ben faktiskt. Och sen har man ju en förlossning framför sig så nu sparar jag på krafterna.

Dagen har gått fort med tanke på att jag gick upp i tid. Så jag ska väl ringa Rickard snart och kolla om han vill ha mat när han kommer hem. Blir pannkaka idag, måste använda äggen och mjölken som går ut om ett par dagar, rötmånad är det ju oxå. Allt blir gammalt så fort då. En grej till jag har märkt är att jag törs inte ringa nån längre hahaa... folk tror att nu har bebisen kommit eller att nu är det dags. Speciellt när jag ringer Rickard på jobbet =)....

Nu ska jag ta lite yoghurt m rågfras (dom va inte lika goda som havrefras)




Kommentarer
Postat av: Nina

Det kommer nog snart :) Är nervös för din skull hehe

2008-08-13 @ 07:03:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0