1 december

Hejhej, Luna har fått en viss vana att vakna runt 4 tiden på nätterna och vilja upp. Då är man ju som mamma inte som piggast på dygnet... Tror det beror på att hon somnar tidigare om kvällarna. Får börja vara hålla henne vaken lite längre kanske. Dagen har flytit på och gått ganska fort. Luna har varit nöjd och glad och nu har jag börjat få henne att sova i sin säng dom stunder på dagen när hon sover. Kul för hon vägrade sova på nått annat ställe än i bilstolen på dagarna förut. Idag har hon sovit mellan 11-12 i sin säng och nu sover hon där igen =).

Idag var Rickard hemma på lunchen och nu kommer han nog hem från jobbet snart. Vi får se vad vi hittar på. Kanske åker och handlar litejulklappar eller så är vi hemma. Är vi hemma ska jag ner i tvättstugan och tvätta lite sängkläder och sånt. På onsdag ska jag och Luna upp på stan och julhandla men min mormor. Kl 10 ska vi träffa henne, skönt att slippa lite folk på stan. Rickards nya hobby är ju garanterat kameran, (skönt att det inte bara är tv-spelet ;).) Han grejar så med bilderna! Han håller på göra ett julkort med Luna som motiv som vi kanske ska skicka till släkt och vänner. Så den tänker jag inte publicera här men kan lägga ut en bild han gjorde till mig!



Tack min älskling!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, dem kan verkligen göra en lite grinig ibland hehe



Hoppas allting är bra med er!

Här håller man på att bli lite galen med en Eya som skriker nonstop!

2008-12-02 @ 14:23:16
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0