11 december

Äntligen snööö!! Ligger det här nu kvar till jul så är min lycka gjord!
Igår var jag och syrran ute på stan och julhandlade lite. Fick två klappar fixade så nu är det bara två kvar. Skönt att vara ute i tid för en gångs skull! Luna sov i vagnen hela tiden och sen gick vi hem en stund. Rickard kom hem från jobbet, jag slog in julklapparna och Luna fick lite mat, sen åkte vi och handlade mat och pantade lite.

Luna älskar cola-burkar. Kan det ha med pappas beroende
tro?? Lunas tremänning Noel är galen i gröna mjölkpaket
så då kanske det här är Lunas favorit bland dom "billiga"
leksakerna! Första bilden är från Fällersta och andra bilden
tog vi igår kväll.

Inatt vart det inte mycket sömn. Luna har varit kinkig och vaknat varannan timme och varit grinig. Har ju varit så bortskämd med att hon sover på nätterna så man bli helt ställd när hon blir kinkig helt plötsligt. Förklaringen kom imorse. Genomförkyld, stackarn. Rinner i ögonen, rinner i näsan och rosslar slem när hon hostar. Inte kul, och man känner sig så hjälplös när hon gråter av utmattning hela tiden. Hon blir så arg på näsa och ögon så hon gnor sig hela tiden där. Ska ringa BVC imorgon om det håller i sig. Det är tjockt slem som kommer upp när hon kräks så det kan vara en infektion kanske. Ska prata med dom. Hade tänkt besöka Nina och Eya den här veckan men vi kanske bara åker och lämnar hoppgungan. Vill inte smittas, så kul är det inte med en skrikig bebis. Rickard jobbar sent idag och kommer hem efter åtta så jag och Luna är själva hela dagen. Disken är nog det enda jag hinner med idag, ska ägna den största tiden på min sjuka lilla älskling!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul! :)



Eya älskar alla möjliga flaskor och nu har jag märkt ännu en sak som hon gillar, bollar! :) Stora eller små, spelar ingen roll ;)

2008-12-11 @ 15:01:05
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

ja absolut. när fick du din lilla? :D

2008-12-11 @ 17:09:53
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja den var lyckad :)

Vi ska ju ta nya sen när Eya blir ett år. Då blir det sån där dyrare fotografering.



Om jag får lägga mig i så tycker jag att ni borde ta korten när Luna kan sitta ganska bra själv. Då blir det bättre kort. Jag önskar att Eya hade kunnat sitta bättre så hade jag tagit sittande kort :) Men det är bara vad jag tycker och känner ;)

2008-12-11 @ 20:45:26
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0