19 december

Hejsan. Idag har vi varit och hälsat på Nina och Eya. Skulle vara där en stund på förmiddan bara men vi åkte hem vid sex-tiden. Har haft en väldigt trevlig dag! Luna och Eya blir mer och mer intresserade av varandra. Fick så fina kort på dom tillsammans. Nina kommer nog lägga ut bilderna på sin blogg senast imorgon så jag får hänvisa till den, Ninas! Blev bjudna på fika och sen sov tjejerna en lång stund. Skönt att få lite tid att sitta och prata lite utan att behöva aktivera dom små liven. Halv sju var jag hemma och vad möts man av i trappuppgången? JO våran "skönsjungande" granne. I två veckors tid har han och nån tjej sjungit samma låt på alla dygnets tider... Börjar bli irriterande. Hoppas dom ger sig snart. Jaja, nog klagat för idag. Senare ikväll ska jag ner i tvättstugan och tvätta Lunas kläder. Hon har typ helt slut på kläder. Ett par hängselbyxor och en body kvar bara. Och så var det helg helt plötsligt. Man blir dagblind när man går hemma. I helgen blir det nog fullt upp, ska få sista julklapparna inhandlade och en massa tvätt tvättat. Och städa. Tycker man städar jämt men det ser aldrig städat ut. Har kommit på att det är nog lägenheten som är för trång. Får börja kolla efter större lägenhet.

Kort inlägg om den nya svenska filmen: Allt flyter, som har premiär på juldagen: D är dykaren och KS är konstsimmaren.
D- Vad gör ni?
KS- Konst simmar.
D- Bögjävlar!
KS- Är det du eller vi som simmar runt i svart gummi?

HAHAHAHAHA! Höll på skratta ihjäl mig imorse kl sju när man var lite lagom övertrött!

Sist men inte minst en bild!

Luna badade igårkväll =) Läskigt först men så kul efter en stund.
Väldigt gullig i sin Nalle Puh-badrock som är något för stor!


Kommentarer
Postat av: Nina

trevlig helg!!! =)

2008-12-19 @ 23:14:28
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Detsamma! :) Får inte dröja allt för länge innan nästa gång ;)

Tänkte lägga in bilder nu, bara Eya inte vaknar och avbryter mig hehe

kramar!

2008-12-19 @ 23:58:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag ser ju din mailadress när du kommenterar så jag skickar till den. Kanske måste bli så att jag skickar lite senare för vi har inte bilderna på den bärbara vart jag sitter nu.

Skickar alla dem jag tog på barnen :)

2008-12-20 @ 10:35:18
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0