4 december

Hejsan!
Igår var jag och Luna på stan hela dagen! Mötte mormor strax efter tio sen har vi handlat julklappar hela dagen! Fick dom flesta julklapparna inhandlade och jag höll mig till budgeten! Vi håller oss under 100lappen per person i år. Lagom när det är så många man ska handla åt! Alla julklappar till barnen och syskonen är avklarade. Bara till dom vuxna kvar! Så här tidig har jag inte varit på flera år! Förra året handlade jag 3 julklappar på julafton! usch... Mormor bjöd på lunch på resturang Punkten, och vi hade en mysig dag på stan! Får vi nästan göra till en tradition!

Idag vaknade Luna kl 6. DÅ gick vi upp, eller hon var uppe, jag låg och slumrade i soffan. Kl 7 gick vi och la oss igen och sov till 10! Nu kommer Rickard snart hem på lunch och efter det åker vi till Ställdalen jag och Luna. Ska vara där till på lördag. Rickard jobbar ju så han får vara hemma. Imorgon den 5e fyller Ronny år med! Samtidigt så kan vi passa på att gratulera till körkortet! Nu är han ju raggare på riktigt haha :P Nu vaknar Luna så jag ska göra henne i ordning!


Luna sitter i soffan själv =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Sötnöten!! :D Är tröjan från kappahl?! ;)



Men då får vi ta o ses nån dag nästa vecka! Ni kan ju komma hit och hälsa på ;)

2008-12-04 @ 12:51:32
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Eya har en body och tröja med liknande tryck på :)

Jaså, hon har också den klänningen :)

2008-12-04 @ 13:18:48
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Va mysigt! :)

Här är det snöblandat regn :/ Det gillar inte lilla jag ;) Vill hellre att det snöar massor!

2008-12-05 @ 16:05:21
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0