8 december

Mitt i natten, helt otroligt att jag fortfarande är vaken hehe!
Idag har vi varit ute och rännt jag och hönan. Vid tolvtiden åkte vi till Erika och Fredrik och hälsade på. Dom bjöd på lussebullar och pepparkakor =) var meningen att vi skulle baka lite pepparkakor men det blev inte av. Har en känsla av att det inte kommer bli några pepparkakor av den där degen :P kommer nog äta upp degen haha! Hade mysig hos dom iaf och vid fyra kom Ronny och hämtade oss. Då åkte vi ut till fällersta och firade Tiina som fyller år idag! GRATTIS! Blir nog mer fira till helgen. Halv elva kom vi hem och Luna somnade på en gång. Och nu ska jag med krypa ner och sova lite!

Att det är möjligt att älska någon så högt som den här lilla busungen!
Mammas hjärta
!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är bara jobbigt medans det håller på. Jag försöker att tänka framåt men det är svårt :/



Ja, visst växer dem snabbt! Otroligt! Och Luna har ju blivit hur stor som helst, sötnöten! :) Så fin bild på henne!

Det blir nog kul att se vad Eya tycker om hoppgungan ;)

Men hör av dig nån dag då du har lite tid över så kan vi ses! Kram!

2008-12-09 @ 14:02:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

nej, har ju inte det :( antingen så jobbar dem eller är upptagna med annat. fick nästan lite panik där, men lite sömn bredvid Eya fixade det.. Fast det känns fortfarande surt..

2008-12-09 @ 17:32:47
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Denisa

Så rolig skratt =)

2008-12-18 @ 19:28:25
URL: http://denisaaradean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0