7 december

I torsdags, efter att vi hade missat tåget en gång, så kom vi hur som hellst med tåget upp till ställdalen. Mamma och pappa och Queenie mötte oss! Ojoj vilken söt liten vovve! Klockan var ganska mycket så vi gick hem och åt lite och sen lade vi oss.

På fredagen så åkte jag och Luna till kopparberg, för mamma och pappa jobbade. Vi träffade Sofia och gick med henne till Fagers och fikade! Kul, vi har inte setts på minst 3 år. Luna sov mest i vagnen men sen vaknade hon så Sofia fick känna och klämma lite! Fick jättefina bodysar med tillhörande  mössa och byxor, allt i brunt och vitt! Tack tack! Sen skulle Sofia jobba så då gick jag och hönan till Jennifer och blev bjudna på mat! Köttfärssås och spagetti, mums! Sen åkte vi till ställdalen igen.

Sen var det Lördag och då var vi hemma och tog det lugnt och myste lite. Åt mat och sen åkte jag med Pappa till Kopparberg, han skulle på julkonsert med jobbet så då passade jag och Luna på att hälsa på min farmor medan han var där. Kul =) fick lite ljusstakar och pynt av henne! Tack tack! Luna hade så kul och pratade hela kvällen, tror farmor hade en rolig kväll med sitt barnbarns barn. Åkte hem efter nio och kom i säng vid elva.

Söndag. Luna vaknade prick sex och ville upp. Så vi gick upp och tittade på när det snöade. Det snöade från det att vi kom till Ställdalen tills vi åkte hem. Så mysigt och vintrigt! Sen efter en timme så sov vi ett par timmar till klockan var tio. Efter frukost tog vi en 3 timmars promenad med hunden och Luna sov i vagnen hela vägen. Åt mat och umgicks och vid 4a kom Jennifer och hälsade på. Körde hem henne vid halv sju och sju åkte jag och Luna med tåget tillbaka till örebro. Och äääääntligen fick vi träffa våran älskling och hönans pappa! Har saknat han massor, han har varit i fällersta hela helgen och grejat med bilen. Skönt att vara hemma igen!

Har inga bilder från vistelsen i kopparberg, så ni får se vad Rickard har haft för sig!

1. Rosita blir alltid så fin på bild!
2. Rickards mammas hund Kela.
3. Ronny vet hur man poserar hehe.


Luna innan vi åkte till kopparberg! Har nyss lärt sig hur man gör "prutt"ljud =)

Kommentarer
Postat av: jenka

skapligt fina bilder d blir med kameran..:D puss

2008-12-08 @ 00:09:38
Postat av: Nina

Verkar som att du har haft det riktigt roligt under helgen! :)

Fina bilder! Va söt hon Rosita är :) Och Luna är gullig och söt som vanligt <3

2008-12-08 @ 19:37:41
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0