solsken

Det här är ju helt underbart. Fjärde dagen med strålande
sol. Det är så här Februari ska vara. Nu finns det ingen
snö här men det kvittar. Örebro blir så jobbigt i snö. Jag
och Rickard äter en sen frulle och sen ska vi upp på stan.
Vi ska ta igen alla hjärtans dag för då jobbade vi båda två
hela dagen och jag på kvällen. Så vi ska kolla lite kläder för
det behöver vi båda två. Och jag har växt ur alla mina byxor.
Sen ska vi äta nått gott och sen ut till marieberg och handla
lite kräm till mig, min mage och mina tuttar :)...
Sen får vi se vad vi hittar på. Rickard ska träffa Ryman ikväll
så vi blir nog lagom klara till det. Och jag ska tvätta lite och
städa, får inte sånt gjort när Rickard är hemma.. Och så ska
jag glo på en film är det tänkt. Så här kommer lördagen se ut!!
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

mjukisbyxer är de som gäller nu :P

2008-02-18 @ 20:19:35
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0