34+4

Jaha och idag var det minst lika varmt som igår. Står knappt ut i lägenheten. Iallafall så kommer Jennifer till stan idag så vi tänkte ta en sväng på stan. Vi får väl sätta oss nånstans i skuggan och ta en glass när det blir för varmt. Vet inte vart det är värst, ute eller inne =/... Men men när Rickard kommer hem från jobbet så ska vi iaf åka o bada är det tänkt, ( i vilken bikini???) kom jag på nu. Kan ju inte ha nån. Får titta på en idag på stan. Igelkotten Alvin trivs i värmen iallafall afrikan som han är haha =) Måste se till så han har massor med vatten innan jag åker upp på stan. Jenka skulle komma vid två med tåget. Då hinner jag hoppa in i duschen. Kan inte skriva hur varmt termometern visar idag för våran sitter på balkongen, i solen. Tror inte det är 44 grader varmt. Nej nu ska jag in i duschen och sen upp på stan!
Huj!



Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Japp klart säg bara till =)

2008-07-03 @ 19:26:36
URL: http://j3nka.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Nu tycker jag synd om dig i denna värme...inte alls kul att gå gravid när det är som varmast!

2008-07-03 @ 19:31:55
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0