4 juli

Vaaaarmt och idag är ju inget undantag direkt. Gick upp halv nio när Rickard åkte till jobbet. Sen har jag hållt mig inne medans det fortfarande har varit någolunda svalt. Kotten har varit snäll inatt så jag fick sova hela natten, helt underbart! Var hemma till två sen åkte jag till kontoret och lämnade timmarna, hade nästan glömt det så det var i sista minuten. Sen gick jag av på stan och träffade Erika. Hon skulle kolla på present till Fredrik, han fyller den 16e. Hon hade tänkt sig ett par shorts, lr sånna där som är lite längre som går över knäna. Så vi började på Brothers och hitta på en gång. =) sen gick vi och softade i skuggan en stund så fick jag lift hem sen. Hon skulle ringa efter sju för då slutar Fredrik så åker vi nog och badar sen. Nånstans där man får ta med hundarna. Nu ska jag vila lite efter fläskpannkakan :P...
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0