=D

Måste bara skriva att igår kväll så badade vi Alvin för första gången i handfatet. Och för att sammanfatta så gillade han det inte... haha han försökte ta sig ur hela tiden och en gång lyckades han nästan ta sig upp vid tandborststället. Iallafall så var det en bra ide med barnolja i vattnet för då vart det för halt att klättra ur. ALvins första bad i handfatet finns dokumenterat på film iallafall som jag har tänkt lägga ut nån gång på bloggen =)... Sen gick jag och la mig och då kom förverkarna som ett brev på posten. AJ!

Förvärkarna har hållt på hela dagen och inte förän nu börjar dom avta. Skulle åkt till kopparberg idag och gått på Noels dop men imorse orkade jag inte ur sängen. Stack som knivar i ryggen när jag skulle resa mig. Ska åka iväg till Rickards pappa och träffa hans farmor och farfar, dom kom dit ist. Sen blir det fällersta och greja med bubblan och hälsa på lite. Och senare i veckan skulle Jennifer och hunden Bubblan komma och göra mig lite sällskap kanske. =)

Ska mata Alvin sen åker vi så får vi se o jag klarar mig från värkar.. BYE!!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

jag vill se filmen med alvin :P puss

2008-07-12 @ 21:42:46
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0