inget passar!!!!

Jag HATAR att inget passar, har inga kläder som jag kan ha längre! Har ett par jeans och två linnen. Thats it! Och hur ofta är inte dom i tvätten? Jag tvättar varannan dag så jag har något att ha på mig. Jag blir tokig snart. Bebisen är sååå välkommen att komma ut när den vill känns det som. Iallafall så ska vi till Erika och Fredrik ikväll och grilla. Därav mitt lilla utbrott om kläder, skittråkigt att ha samma kläder hela tiden. Hade köpt ett jättefint mammalinne och då går plastbitarna som gör att man kan reglera axelbanden sönder. Typiskt, nej det är fan meningen börjar jag tro. Så då kan jag inte ha det heller för då ramlar tuttarna ut =/.... blääääääää.
Men nu har jag skrivit av mig lite så får vi hoppas att kvällen blir bra ändå.
BYE!!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

låter inge bra du..puss

2008-07-07 @ 18:27:52
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0