stackars mina fötter

Nu är det varmt vill jag lova, ligger i våran varma lägenhet och håller på dör. Har haft nada problem med mina fötter men nu har dom svullnat lite i värmen. Sticker när jag går, så jag har precis stoppat ner dom i kallbad! Himmelriket på jorden! Inatt var ingen kul natt, (jag ska inte klaga för jag har fått sova hittills), men inatt vet jag inte vad den höll på med.. kunde inte andas för den tryckte upp revbenen hela tiden *smärta! Jag pratade med en tjej igår och hon är beräknad 6 dagar innan oss och hon hade samma problem och nu hade hon varit hos barnmorskan och fått det konstaterat att den fixerat sig. Hoppas kan man ju alltid att det är så med kotten med. Hoppas sommarvärmen kommer nu iaf, är trött på regnet så det kan vara värt  värmen.

Idag är Rickard på jobbet iaf och jag ska snart pallra mig upp på stan och träffa kusinerna. Va ett tag sen och Eveline fyllde 6 i början av Juni så då kan man passa på att gratta henne oxå. Sen får vi se vad som händer. Är sjukt sugen på att åka o bada nånstans. Får höra med Rickard när han kommer hem, men det är ju lite tråkigt att det inte finns så många ställen att bada på här. Då är det bättre i norr!!  Nu ska jag göra mig i ordning och lalla ut i värmen! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0