32+2

Hejhej
Inge vidare med vädret idag heller. Men shit vad vi fick mycket gjort igår! Rickard var så duktig så :) Och sen när jag inte orrkade mer så satte jag mig på familjeliv och läste förlossningsberättelser. Börjar man så är man fast haha! Läste också i spalten om för tidigt födda och såg att många hade fått i V32 och V33... =O... ojojoj tänkte jag och började fundera på att sängen och det mesta står i källarn än :P.. kanske kan vara på sin plats att börja fixa med sånt snart. Jag har snöat in mig så på datumet att jag inte har tänkt på att den kan få för sig att vilja ut i morgon! Men även om vi håller på att längta ihjäl oss så hoppas jag att den vill stanna inne några veckor till. Undrar just vad man ska göra idag.. jag är inte van att vara ledig såhär. Kanske vi åker en sväng till fällersta och kollar läget. Tänkte  vi göra igår men då sprang tiden iväg. Ska ner och kolla om tvättstugan är ledig. Måste tvätta allt man kan tänkas vilja ha på sig på midsommar :).. hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0