åska

Idag är vädret inget vidare. Första dagen på semestern iaf =).. skönt det! Bara att fortsätta städa lite så man har ryggen fri till midsommar. Vart det nu blir, har inga planer än. Jag gick upp halv 10 idag efter en lagom sovmorgon. Rickard vaknade nyss, han har lovat att vi ska hjälpas åt med städningen idag så att det regnar och åskar är perfekt. Då kan ingen ringa och fråga om vi ska med och bada lr nått :P... Magen bara växer och växer.. har svårt att andas  på nätterna. Men jag hoppas dom sista 7 veckorna går fort. Längtar efter lilla kotten nu så vi spricker snart. Alvin våran igelkott börjar bli mer och mer tam nu. Inte lika rädd! Nu ska jag fortsätta pyssla lite och utnyttja all Rickards vakna tid :P moahaha!!



Kommentarer
Postat av: natta

älskade gumman.. shit va fort det går... galet.. längtar tills er lilla är här!!!Hoppas ni mår topp!Puss

2008-06-16 @ 22:39:45
URL: http://prinsnoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0