regn..

idag är det inget vidare väder.. Rickard åkte till nya jobbet imorse iaf. Hoppas han trivs bra där. Jag är hemma och städar lite idag. Ska kolla om tvättstugan är ledig med..

I helgen var vi i kopparberg iaf.. eller jagvar i kopparberg. Åkte med mamma o pappa i fredags och åkte hem igår söndag. träffade Jenkan och bubblan i lördags och så en fika hos farmor. Sen i söndags åkte jag hem till Natta och Daniel och deras prins Noel. Shit va stor han har blivit!! Växer så det knakar! Vill oxå ha bebis nu men det är bara 5 veckor kvar =).. Vi gick en sväng på byn och träffade några bekantingar, kul! Sen kom Rickard och hämtade mig och så grillade vi hemma i ställdalen innan vi åkte hem till örebro igen. Skulle ju få låna lite tjockiskläder av natta men jag är ju helt sinnesförvirrad och glömde helt bort det =S.. sen vart det helt sent innan vi åkte,, men men jag åker nog snart upp igen.

Nu ska jag greja lite hej svejs!

Dagens städlåt: Kate Ryan - Ella Elle L'a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0