låååångfredag...

GODAGENS!!!
Idag har jag jobbat som vanligt till kl 13.30.. Segt idag va det men jag kan ju inte klaga på att jag har ett tungt jobb direkt. Ska bli lite tråkigt att vara ledig så länge därifrån men å andra sidan ska det bli så mysigt med en liten bebis att vara hemma med och pyssla om och lära känna. Och så har jag lovat Majbritt och Anneli att jag ska komma och hälsa på sen med bebisen. Sen åkte jag hem och bokade tvättid 17-21. Så det är bara en timme kvar tack och lov. Springa och bära på tvätt upp och ner för trappor är inge skönt för magen känner jag. Har kommit på mig själv att jag måste ta det lugnt ibland. Kotten säger till direkt om jag stressar eller lastar in rullstolen i bilen. så det är bara att lugna ner sig lite, men man är ju ovan så. Rickard och Ronny satt och nörda vid datorn när jag kom hem och nu är dom på stan och äter pizza och tar en öl. Och jag njuter lite av ensamheten ;)... Skulle ha åkt och hälsat på Jenkan och Emelie men vi har lite brist på bil nu när den står ute i garaget i fällersta. Rickard ska få hjälp med den imorgon av anders, och vi ska dit o hälsa på så får vi se om mamma o pappa tittar förbi oxå. Nej nu ska jag ner i tvättis! Vi hörs o syns! HUUUUUUUJ!!

Dagens låt är Sonja Alden - Till en ängel Tillägnad kotten i magen idag som fyller 20 veckor.



Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja en liten tjej är det som ligger därinne. Fast ändå tänker jag hela tiden att det kan bli en pojk, så man inte blir alltför chockad :) Känns bra om man är lite förberedd. Ja jag går i skolan om dagarna och kommer precis att hinna gå klart innan lillan kommer :D Du då?
Kram

2008-03-21 @ 22:08:34
URL: http://lillaronja.blogg.se
Postat av: Keshia

Har försökt svara på din komentar ett flertal gånger men det har inte funkat så jag gör det nu istället :)
Våran bebis är beräknad den första juli :) så ungefär en månad innan eran

2008-03-21 @ 22:12:14
URL: http://justmekeshia.blogg.se
Postat av: Jenka

synd att ni inte kunde komma..puss

2008-03-21 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0