söndag

Hejsan
Nu har vi vaknat och fått i oss frukost. Det blev sent igår. Tre tror jag om jag inte minns fel. Jag och Jenka satt och fixade med bloggen och spelade Skipbo tills dom där två trillade innanför dörrn. Sen sovdax. Vaknade säkert 10 ggr imorse innan jag gick upp. Och bubblan har inte varit inne hos oss en enda gång inatt :P.. Idag ska vi iallafall ta oss till ställdalen och sen får vi se om vi tittar förbi hos Natta och Daniel innan vi åker till örebro igen. Träffade hene en sväng igår ute på byn, hon kom hem från bröllopet hon hade sjungit på. Och imorrn är det jobb igen, bara o bita ihop och jobba så länge man orkar. Börjar bli jobbigt nu när man blir slö i kroppen för minsta ansträngning.
image29
Bubblan mår prima iallafall. En riktig fotomodell haha...

image30
Pojkarna mår inte riktigt lika bra. Film, godis och vatten

image31
Jennifer bloggar och för övrigt så har hon ju den snyggaste t-shirten

image32
Och jag och jennifer roar oss med ett givande kortspel :P


Kommentarer
Postat av: Jennifer

grymt snygg blogg ;)

2008-03-09 @ 19:45:11
URL: http://j3nka.blogg.se
Postat av: Carro

tack :D va kul, 23:dje juni är våran beräknad.. Ska bli riktigt kul!

2008-03-12 @ 23:07:33
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Jennifer

japp =) men hon skrev upp så jag e med på kbgsdagis med =)puss

2008-03-13 @ 11:57:20
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0