sparkas

Okej nu är det inte försiktiga fisklikande rörelser därinne. Igår kväll när vi skulle sova så sparkade det till ordentligt! Bara en gång men det var en häftig känsla. Nu har det kommit ikapp en att man har en livs levande liten person därinne som växer och gror =)... Och vi har inte riktigt vågat handla bebisgrejer än så mycket men nu har det blivit ett par pumaskor stl 16 från pappa :), en ljusgrön mysdress till hösten, bilbarnstol från Rickards mamma, strumpor stl nyfödd, och en namnbok från mamma o pappa. Och ett par plagg till mej så jag får plats när jag växer i. Och det är rätt år att skaffa bebis enligt modet, smidigt att kunna köpa lite vanliga kläder och inte bara mammakläder. Nu håller jag på och tvättar. Har tvättstugan mellan 9-13 så jag har att göra. sen ska jag ta disken. Rickard tänker nog sova tills jag är klar med den haha... sen får vi se hur dagen artar sig. Har spanat in bodysar på hm till bebisen och så har vi bestämt oss för en säng på ikea. Det blir en lugn lördag iaf som det ser ut och det behöver vi. Fattar inte hur trött man är efter en arbetsvecka. Och Rickard har haft långa dagar på jobbet för Ola som han har firman ihop med har varit på sjukhuset i ett par dagar. Hans käring fick värkar nu fast hon ska ha 14 maj. Men dom lyckades stoppa upp det. Så Rickard är ledig på måndag antagligen så det blir långhelg iaf. Nu ska jag kolla lite barnvagnar på nätet, och jag har snöat in mig på Alicia Keyes -No one och A womans worth.. riktigt bra låtar!! puss och hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har mått ganska bra faktiskt. Mådde illa fram till vecka 17-19. Har haft lite ont i ländryggen och ena höften samt svanskotan annars har de bara rullat på :)

2008-03-15 @ 13:31:03
URL: http://lillaronja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0