1 advent

Adventstid kom till mitt ensamma hus, jag tänder i staken ett sparat ljus.
Något skall ske bortom frostig advent, vi väntar en gåva som herren sänt...... =)


Hejsa. Första advent idag =D, mysigt för nu börjar väntan på julafton! Ja jag är som ett litet barn när vi kommer till jul. Julmusik och pynt ska det vara men inte riktigt än, nästa helg ska jag sätta upp stakar och stjärnor. Idag har vi varit ute i Marieberg en stund och kikat lite på klappar. Men gud vilken julhysteri det är, folk är ju som galna. Ska åka dit en dag i veckan, typ när dom öppnar för då är det nog inte riktigt lika mycket folk. Hörde att en tjej i USA blev ihjältrampad av folk som skulle först in en en affär som hade specialerbjudande på tv-apparater. Helt sjukt!

Idag blev det en julklapp till Luna inhandlad iallafall. Kläder kan jag avslöja att det blev ;)...I helgen har vi varit ute i Fällersta. Blev bjudna på älggryta och en massa annat gott! I början av veckan blir det julhandla, på onsdag ska mormor kanske komma in till stan och kolla lite. Sen närmre helgen blir det nog Ställdalen. Nu var det länge sen så nu vill jag dit! Mamma och pappa har ju skaffat en liten hundvalp med som jag vill träffa! Inget namn bestämt men enligt stamtavlan heter den Queenie, men kallas för Dumbo! En tik är det iallafall!

Lilla sötnosen! Schäffer/siberian husky-blandning

Kommentarer
Postat av: jenka

söt hund

2008-11-30 @ 19:11:56
Postat av: Nina

Jo, men nån dag borde nog passa bra :) Kanske i början på veckan.. typ tisdag..?

Ska kolla lite närmare med Salah när han ska vara ledig så får vi se.

2008-11-30 @ 20:48:39
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0