10 november

Hejsan. Luna vaknade första gången 5.30 imorse men sen somnade hon om och vi fick sova till 10.30 så nu är jag riktigt utvilad! Idag ska vi gå upp på stan  och köpa textilpenna. Rickard skulle köpa de igår på ClasOhlson men dom hade slut. Så när Jennifer ringde och sa att hon skulle med sin mamma till örebro idag så tänkte jag att då kan vi ju gå upp och träffa henne en stund och få pennan inhandlad samtidigt. Hade jag aldrig gjort i det här vädret om jag inte var totalt utvilad =P ska gå ner och ta upp vagnen och leta på regnskyddet, sen klä på Luna lite kläder.

Får se vad vi hittar på sen när Rickard kommer hem! Hej så länge nu ska vi ut i höstrusket!

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att du fick vila ut! :) Det behöver man ibland.

Hoppas du hade roligt på stan!

Kram!

2008-11-10 @ 21:44:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Skönt att du fick vila ut! :) Det behöver man ibland.

Hoppas du hade roligt på stan!

Kram!

2008-11-10 @ 21:45:26
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0