babycafé

Hejsan! Idag blev det sovmorgon och sen direkt till Babycafét. Träffade Nina och Eya en liten stund. Var en fotograf där idag och tog bilder om man ville. Vi hade skrivit upp oss på listan men vi vill nog ha en bild sen när hon kan sitta eller ligga på mage. Lite svårt än tycker Luna =)... Så det blir ingen bild nu, men det ska bli spännande att se Eyas bild sen! Fikade lite och sen var dom tvugna att göra lite ärenden så vi ska hälsa på snart tänkte vi! Jag och Luna var kvar och fick med ramen och avtrycken hem. Luna vaknade och jag hade ingen ro att pyssla med den. Tänkte ta med grejerna till Fällersta imorgon och göra färdigt den där. Rebecka har ju pysselgrejer till förbannelse så man kan nog knåpa ihop något fint! Rickard körde oss både dit och hem och sen har vi bara tagit det lugnt idag. Rickard är ute med Robbin nu och tar lite bilder med nya kameran.

Kul att fånga ansiktsuttryck hehe =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Har en utmaning till dig ;) IGEN! hehe

Kramar till både dig och Luna från mig och Eya (Som fått sin andra tand!)

2008-11-28 @ 20:27:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: jenka

fina bilder de blir med kamran :)

2008-11-29 @ 11:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0