borta några dagar

Hejhej
I'm back!
Vi kan ju ta det från början...
Måndag:
Måndagen hände inte så mycket till en början men sen på eftermiddagen kom syrran på besök. Kul och hon behövde lite avbrott från skolan. Hon berättar att mamma o pappa har skaffat en hundvalp! Måste till kopparberg!! Vi myste med Luna och åt lite mat sen kom Anders och hämtade mig. Tiina var tvungen att hjälpa honom på jobbet, för det hade kört ihop sig och självklart låg Rosita i 40graders feber. Stackarn så jag och Luna har passat henne ute i Fällersta några dagar nu.
Tisdag:
Luna 100 dagar gammal idag! Fortfarande i Fällersta. Tar det mest lugnt och märker att Luna med har feber, 38.1. Så nu sitter jag med två sjuka tjejer. Tappra små liv, och leker ändå =) och där emellan sover dom. Rosita har föresten kommit på att hon ska ge Tomten alla hennes nappar nu... får väl se hur det blir med den saken ;)
Onsdag:
Tjejerna börjar friskna till. Luna är urmysig och nöjd hela dagen, dock skiter hon ner sig totalt 2 ggr. Mysdag blir det och vi stannar inomhus för det är skitväder verkligen.
Idag. torsdag:
Barnakt.. Rickard är hemma med oss för han har gjort illa ryggen på jobbet. Tar en massa bilder med nya kameran =) På kvällen kör Tiina hem mig. Imorgon är det babycafe igen! Ska fortsätta med ramen tänkte jag. Sen på kvällen blir de Fällersta igen. Rickard ska prova vin med sin mamma =P gulligt hihi.

Lite bilder från nya kameran kan jag med bjuda på! Inga mer suddiga mobilbilder.

1: Luna gillar nya kameran =)
2: Hänger bra hos farfar!
3: Sjuklingarna!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja de växer så snabbt så man får köpa kläder hela tiden :)

Vi ska också dit så vi syns där! :)

2008-11-28 @ 09:07:09
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0