god morgon

Idag har jag en morgonpigg Luna som vaknade kl 05.13...
Lika bra att gå upp för då brukar hon bli trött igen efter någon timme max! Hon sitter i sittern och pratar och pratar. Hon har blivit så duktig! Igår var jag och Nina och Eya på hudvårdskurs. Kul och eftersom jag hade presentkort på 500 kr så fick jag ju handvårdsprodukterna. Annars är det ju väldigt dyrt! Tänte att jag skulle anta utmaningen som jag fått av Nina och Natta senare idag! Kopierade den här av Natta för att få tiden att gå så kommer den här:

Svara bara med ett ord :


Var är din mobiltelefon? Hallen
Var är din (o-)äkta hälft? Sover
Ditt hår? tråkigt
Din mamma? underbar
Din pappa? super
Det bästa du vet? älsklingarna
Din dröm inatt? igår
Din dröm/ditt mål? framtiden
Rummet du är i? stökigt
Din hobby? Bebis
Din skräck? mycket
Var vill du vara om 6 år? osäker
Var var du igår kväll? Fällersta
Vad du inte är? Olycklig
En sak du önskar dig? osäker
Var du växte upp? Ställdalen
Det sista du gjorde? sov
Dina kläder? fina
Din TV? begangnad
Ditt/dina husdjur? igelkott
Din dator? ny
Ditt humör? bra
Saknar någon? ja
Din bil? skuttig
Något du inte har på dig? strumpor
Favoritaffär? barnavdelningarna
Din sommar? tjock
Älskar någon? många
Favoritfärg? röd
När skrattade du senast? nyligen
När grät du senast? häromdagen

Kommentarer
Postat av: Nina

God morgon!

Svårt att förklara, men det finns en liten symbol där du skriver inlägget med två kedjor som går ihop. När du har skrivit t.ex Nina och vill länka till min sida så markerar du ordet Nina och trycker på kedjorna. Då kommer en liten ruta upp och längst upp ska du skriva adressen, som i detta fall http://ninac.blogg.se (glöm inte http) och längst ner skriver du det ordet du markerat, alltså /Nina fast lägg alltid ett snedstreck innan. Annars funkar det inte. Förstår du mitt svammel? :)



Så om du länkar till Ellos t.ex så skriver du ordet Ellos, HÄR eller vad du vill där man kan trycka och gå in på sidan. Sen markerar du, trycker på kedjorna (Det står skapa länk), skriver in adressen längst upp, ordet längst ner och "skapa". :)

2008-11-03 @ 09:27:36
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: jennifer

tjaa nja har inte pratat me han lever hos mej just nu....puss

2008-11-03 @ 12:28:02
Postat av: Anonym

Ok, va bra! :) Är oftast jättedålig på att förklara saker och ting hehe



Tapetseringen går bra. Det blir jättefint! Bilder kommer nog ikväll eller imorgon. Vi fick köpa en till rulle av de ljusa tapeterna för en längd fattades ju. Men de andra, lite dyrare, räcker :)

2008-11-03 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0