Helgen

Hejhej! Skrivtorka har det varit på den här bloggen i helgen. Har haft fullt upp med annat. I torsdags kväll kom Anders och hämtade mig, för dom behövde ha barnvakt på fredagen. Så jag och Luna och Rosita spenderade hela fredagen tillsammans, mysigt =)! Vi gick upp vid sju och sen vid tolv gick vi och hälsade på grannen som ska ha en liten bebis (nr 4) i maj nästa år! Kul med lite lekkamrater till Luna på gatan! Var där till efter två sen gick vi hem och inväntade resten av familjen. Rickard kom på kvällen så Robbin gjorde färdigt hans tatuering. Han har skrivit Luna på bröstet! Så fint så! Sen kom Ronnys kompis Stefan och luna fick så fina presenter av honom =) tack tack!

Rosita och Luna roade sig på golvet en bra stund!

Sen i lördags tog vi sovmorgon och var hemma och tog det lugnt hela dagen. Sen på kvällen åkte vi och hälsade på Erika och Fredrik som har flyttat till ny lägenhet! Nyrenoverad och supermysig var den! Som vanligt vart vi ju kvar länge, tror vi var hemma vid ett på natten! Men Luna misstyckte inte utan var nöjd hela kvällen.

Erika och Luna. Bilden är tagen en eftermiddag när jag och Luna vart ditbjudna. Var när dom bodde i andra lägenheten.

Idag har det varit lugnt. Har kollat på film, Never Back Down och ätit kinamat. MUMS!! Filmen var jättebra faktiskt, brukar inte gilla filmer där dom slår varandra blodiga men den var värd att se. Imorgon är det dags för Luna att vaccineras, lite läskigt men det går nog bra. Sen kl 15 så har vi återträff på föräldragruppen, ska bli kul och se om någon mer fick barn den 17 augusti! Får se om Rickard hinner jobba färdigt tills dess annars går jag och hönan själva.

Vet inte om det blir i veckan eller till helgen som jag och Luna åker till Kopparberg en sväng. Vi får se när det blir! Nu ska jag och Luna lägga oss i sängen och kolla på tv och mysa lite! Sen är det godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, vi brukar också gå ifårn varandra en stund. Bättre det än att säga en massa saker som man sen ångrar.

Men nu är det bra iaf ;)



Oj, va mycket ni har fått gjort i helgen! :) Kul med tatuering! Speciellt barnens namn, så vackert.

Kramar!

2008-11-16 @ 22:16:58
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Stackarn! Fick hon feber då?



Eya grät lite när de stack in nålen men när det var klart så somnade hon i min famn. Nu den senaste gången så grät hon igen, men vart tyst och somnade i vagnen på väg hem. Sen var det ingen mer med det.

2008-11-18 @ 09:17:48
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ok va skönt :)



Ska nog inte göra mycket idag. Inget planerat iaf. Bara städning, matlagning och det vanliga :)

2008-11-18 @ 11:18:16
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0