Måndag

Hejhej!
Idag vaknade Luna vid åtta för omväxlingens skull. Hon har varit glad och nöjdhela dagen och legat i babygymmet och setat i sittern och kikat när jag har diskat. Det går allid hem och så får jag disken gjord haha :D.. Rickard var hemma på lunchen och då åt vi toast. Och nu har Luna precis vaknat och snart kommer syrran och hälsar på. Kul med lite besök! Imorgon åker jag troligtvis till Ställdalen och stannar ett par dagar. Tänkte passa på att hälsa på lite folk som man inte sett på länge! Åker nog på eftermiddan, så då kanske vi åker och grattar Nina som fyller år. Vi får se vad som händer! Det är riktigt kallt, 4 grader här på norr. Snöat har det gjort hela dagen. Men det är mys för till helgen är det ju första advent!

Min lilla lyckliga älskling. Nyss sovit i bilstolen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det skulle vara kul :)



Ska kolla med Salah.. Vi har jättedåligt med pengar denna månad :( Men 75kr är ju inte mycket!

2008-11-24 @ 14:58:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: jenka

sötnöten själv :D

2008-11-24 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0