mitt i natten

jaha och här sitter jag mitt i natten och försöker få tiden att gå... Luna bestämde sig för att nä nu vill jag inte sova mer utan jag vill bara prata och leka. Låg kvar en halvtimme i sängen och lyssnade på henne men sen gick jag upp och satte henne i sittern, hoppas hon blir trött snart =P...

Nu skriver jag första inlägget från nya datorn! Rickard fick det att funka till slut. Höll på krångla med att byta vista mot xp. Blabla iallafall så fungerar det nu och det är så skönt med en dator som fungerar!! Vi får väl se hur länge Luna behagar vara vaken, eventuellt så får jag väl sortera lite kläder. Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vilket tålamod du har :) Sortera kläder mitt i natten hehe.

Skulle Eya vakna mitt i natten så skulle jag gå under hehe

2008-11-10 @ 11:28:19
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0