tidsfördriv =)

Nina är en j*vel på att utmana =D

1. När gick du upp idag? 06.50 vaknade min lilla ängel
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio? Juno tror jag, med Jennifer medans jag var gravid.
4. Favorit-TV program? Sjukhuset, Idol, Barnmorskorna, Desperate housewifes...
5. Vad åt du till frukost? Två ostmackor och varm oboy... sen juice!
6. Vad är ditt andranamn? Linnéa
7. Din favoritmat? hm... är ju galen i husmanskost men kinakäk är ju riktigt gott!
8. Vilken mat gillar du inte? Rickards pappa skulle bjuda på rökt älghjärta och rökt älgtunga igår och det smakade ju inte smörgås precis
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? So what med P!nk lyssnar vi ju på just nu
10. Vilken bil kör du eller gillar du? Måste ju säga våran volvo 745 räääser haha!
11. Vilken är din favoritmacka? Toast med massa gott i! Eller grillad macka från Subway är ju mums!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Måste hålla med Nina. Falskhet, elakhet och arrogans.
13. Vilka är dina favoritkläder? Myskläder hemma med hönan. Annars slår ju jeans allt.
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Thailand och Afrika.
15. Favoritklädmärke? Har inget, det som passar min stil köper jag oavsett märke.
16. Vart vill du dra dig tillbaka? Nära dom som står mig närmast, om det så är på nordpolen.
17. Favorittid på dagen? På morgonen när Luna vaknar, lilla solstrålen och på eftermiddan när Rickard kommer hem.
18. Om du inte sysselsatte dig med det du gör idag vad skulle du göra då? Något riktigt kul, vad vet jag inte.
19. Vilken är din favoritsport att se på? Kollar bara om sverige är i final.
20. Vem tror du inte svarar på Utmaningen? hm...
21. Vem tror du antar utmaningen först? Jennifer ;)
22. Coca Cola eller Pepsi? Cola, kan bli så otroligt sugen på det ibland.
23. Fotboll eller ishockey? Fotboll
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Jag var nattugla men har blivit morgonmänniska. Undrar om Luna har något med saken att göra?? ;P
25. Pedikyr eller manikyr? Båda!
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Tror inte det
27. Vad ville du bli när du var liten? Operasångerska, balettdansös, sångerska och Hästskötare.
28. Bästa barndomsminnet? Allt kul vi hade hos farmor och farfar och mormor och morfar.
29. Varit i Afrika? Nej, men Ronny har =) Vill åka dit nån gång.
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej
31. Varit med om en bilolycka? Ja, och det var en stackars räv som blev påkörd av Rickard.
32. Favoritdag i veckan? Fredag. Helgen framför sig och babycafé att slå ihjäl förmiddagarna med!
33. Favoritblommor? Många men Jasmin doftar gudomligt.
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Kinamat tror jag. Eller Fish ´n chips på Elvis på Järntorget.
35. Äger du en cykel? Ja, och den står ute i Fällersta. Cyklade mycket i somras när man var tjock.
36. Vem fick du senaste mailet från? Robin E haha
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? H&M (Kläder till Luna mest)
38. Läggdags? När Luna är trött.
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du utmanar? Allas, är så nyfiken av mig!
40. Senaste personen du delade en middag med? Mina älsklingar!
41. Vad sysslar du med just nu? Sitter här och fyller i frågorna, kollat på idol, Rysare för Robin E satt löst men klarade sig! Sysselsätter Luna. Många järn i elden =D
42. Favoritfärg? Rött och grönt. Ljuslila är fint med.

Kommentarer
Postat av: Nina

:)



God morgon!

2008-11-08 @ 09:27:49
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha.. Detta är min första blogg:P



Jag är hemskt ledsen att jag inte hörde av mig i veckan.. har varit så mycket och så har jag jobbat nu i helgen!:( Jag som hade velat ses.. Jag är ledig i slutet av den här veckan så kasnke kan komma då.. om jag inte åker till ksuin i göteborg vill säga. Förstår inte att livet som arbetslös är så svårt att få ihop:P



Hur är det med dej då? Och lilla fisen?:)

Kram

2008-11-08 @ 16:06:40
URL: http://misssufia.blogg.se/
Postat av: Petra

okej =)..

Det är lugnt jag har haft fullt upp själv. Har inte setat vid msn alls. Vi kan ta det sen när det lugnar ner sig annars. Inte så kul att stressa för att hinna träffa folk. Det har jag fått sluta med annars blir man knäpp :P.. Du får hälsa Theres om du åker söderut. Så kan vi höras nästa gång du är ute på msn. Så kanske vi kan hitta en lucka som passar bra.



Med mig är det bra, och lillhönan växer och gror!

2008-11-08 @ 17:49:12
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Varför gör jag jämt sådär??

2008-11-08 @ 17:49:43
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0