Bilder!

Hejsan, fortfarande höstrusk! Igår gick jag och Luna upp på stan en sväng och träffade Jennifer. Kul för vi har inte sets sen vi fyllde år! Gick och tittade lite i affärer sen satte vi oss på punkten och åt lite. Luna sov hela tiden. Jennifer handlade lite på HM och jag köpte märkpennan. Och sen när vädret vart riktigt j*vligt så kom hennes mamma och hämtade henne. Luna fick jättefina strumpor och tröja och byxor av Réne, tack så mycket! Börjar bli dax för en tripp norrut snart tror jag!

Idag sov jag och Luna så skönt att vi inte märkte när Rickard gick till jobbet! Sen vid åtta vaknade hon och var vaken en stund men sen somnade hon igen i en halvtimme. Skön morgon! Luna har kämpat järnet i babygymmet. Hon drar sig nästan upp i leksakerna och idag försökte hon vända sig =) Vad fort det går! Idag ska vi städa lite och få lite ordning. Luna sover nu så jag tänkte börja lite med alla kartonger som skräpar i hallen efter datorn och alla kläder Luna fått.

Har äntligen fått över bilderna från mobilen! Inte någon bra kvalite men Rickard skulle roa sig med photoshop och fixa lite med dom. Men här kommer några!


1. Luna sparkar för fullt i magen dagen hon var beräknad. Men hon väntade lite till!
2. Första dagarna hemma. Luna en vecka gammal ungefär.
3. Luna badar med pappa i badkaret för första gången. En månad gammal.

1. Somnade i bilstolen. Hon ler fortfarande ofta när hon sover!
2. Luna börjar tycka det är kul med sittern!
3. Luna och hennes Farmor.

1.Luna och moster Mikaela! Luna har så kul när hon kommer och hälsar på!
2. Mys i sängen med pappa.
3. Luna och hennes kompis Eya på babycafét!

1. Luna sitter vid bordet för första gången. Kul med en bok med många färger!
2. Minsta farbror Rasmus på besök!
3. Hos Mormor får man sitta på bordet säger Luna!

Kommer försöka lägga upp en bild ur "arkivet" varje eller varannan dag.

Kommentarer
Postat av: jennifer

:D kul med bilder

2008-11-11 @ 13:08:05
Postat av: Nina

Ja, till slut fick man ju sova :) Klockan 2 somnade hon!



Vilka fina bilder! Så kul att se :) Luna är så söt!

2008-11-11 @ 15:36:34
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0