UTMANINGEN

Jag blev utmanad av Nina
sen en sekund senare blev jag utmanad av Natta


Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

----------------------------------------------------------

1. Älskar hösten, för då får jag utlopp för min ljus/mys-mani
2. Är otroligt social, öven om jag är i stort behov av ensamhet
3. Är ganska lat, men kan vara jävligt effektiv.
4. Jag tänker mycket, innan jag tar ett beslut. Oftast för mycket.
5. Är mörkrädd.
6. Ska ta körkortet innan jag går tillbaka till jobbet från mammaledigheten.
7. Är beroende av gröt till frukost. Blir hundrig på en timme annars. Fiberhavregryn eller manna.

Eftersom jag blev utmanad av 2 st av mina få bloggkompisar så får jag skrapa ihop dom som är kvar fast kommer ju inte upp i 7 st tyvärr....

Jag utmanar:


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är också lat men är effektiv när jag väl sätter igång ;)

2008-11-04 @ 15:44:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0