24 oktober

Hej och hallå! Luna somna redan vid 21 igår. Kan tro att hon blir lite trött av att fara och flänga så som vi gjort dom här dagarna. Men imorse vakna hon 8.15 och var pigg så då gick vi upp. Bra tänkte jag ifall vi skulle på cafét som började kl 10. Men jag har haft ont i boobsen och misstänker början till mjölkstockning igen... ömma knölar. Det blåste ju så igår och jag var nog inte riktigt så varmt påklädd som jag borde ha varit! Men nu under morgonen så har Luna ätit ganska mycket så dom är mindre ömma nu. Vi ställde in babycafé idag hur som hellst. Ska gå nästa vecka istället. Kan vara lagom med en gång i veckan kanske till att börja med.

Idag blir det lugnt. Luna sover nu i sittern. Rickard ringde och förhoppningsvis slutar han halv tre. HOPPAS!! Ska ut och handla lite i såfall, när man äntligen har fått lön! Tänkte handla en tröja eller två som är lite varm nu till vintern. Vill ju inte frysa om boobsen så man får mjökstockning =)... Jennifer och Morgan är i stan idag och är ute vid marieberg nu. Ska nog träffa dom lite sen i eftermiddag. Sen får vi se hur vi gör imorgon. Barnvakt ska vi vara till Rosita iallafall så vi får se om vi tar med henne till kopparberg eller om vi är hemma. Nu ska jag ta mig lite mellanmål tänkte jag. Banan och macka!

Sitter och mumsar marabou daim... vet att det inte är lördag men mums vad gott!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, en massa konstiga miner blir det :)



Jag måste också handla lite. Behöver en ny jacka och några tröjor. Sen måste vi ju handla till Eya också, som vanligt ;)

2008-10-24 @ 12:32:59
Postat av: Nina

Ser att du har ändrat lite i designen :) SNYGGT!

2008-10-24 @ 16:37:06
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0