förkylningstider

Onsdag idag. Luna sov till nio idag och nu har hon somnat igen i sittern den här gången. Tänkte jag skulle passa på att pumpa ur lite och frysa. Jag hade ställt lite i kylskåpet för ett par dagar sen så igår gav Rickard henne mat =). Jättebra för då kunde jag blogga lite och diska. Kan vara bra att ha hos mormor och farmor sen ifall dom vill  vara barnvakt någon dag. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Ska försöka tvätta lite tror jag och städa undan lite kläder som jag har sorterat. Får se när Rickard slutar, om vi åker nånstans idag.

 Min mormor ringde med och sa att nu har Hasse kommit till henne igen. Så imorgon ska vi dit med Luna och fota henne. En bild på oss till tidnigen ( mormors tradition att skicka in) och en bild till förstasidan på Hasses jultidning. Så vi ska ta med hennes röda klänning och lite annat så får vi se vad det blir. Kul ska det bli iallafall! Hoppas han hinner få bra bilder och att hon inte kräks på alla kläder!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, va kul med lite bilder :)

Har ni skickat till NA?



Här är allt helt ok.. Mår mycket bättre nu, bara lite torr i halsen på mornarna..

Har du fullt upp de närmaste dagarna eller vill du träffas?

2008-10-08 @ 16:33:59
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ok..

Ne, har inga speciella planer för helgen.. Bara nån dag då vi ska till marieberg men det är ju en kort stund bara på dagen.

2008-10-09 @ 11:37:49
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0