Fredag

God morgon! Vaknade kvart över åtta så då gick jag och Luna upp. Vi kom hem halv tolv från mormor igår. Rickard somnade på soffan för han mådde inget vidare och Luna hade magknip en stund men till sist fick vi fina bilder! Ska bli så spännande att se sen! Vi fikade äppelkaka med vaniljsås och Luna var pigg och glad. Sen väckte jag Rickard och vi åkte hem. Luna var vaken en stund hemma sen somnade vi! Idag är det städa lägenheten och tvätta lite som gäller. Ikväll skulle Fredrik och Erika komma men hon skrev nyss att hon antagligen måste jobba över pga att en tjej som skulle jobbat låg på sjukhus. Så vi får se om vi kanske tar det imorgon eller om hon kommer ifrån ändå. Det är sådär när man är personlig assistent att man kan ju inte lämna en brukare själv för att avbytaren inte kan komma. Då är det bara att vara kvar, har jag med fått göra några gånger. Vi håller tummarna för imorgon =)... Det betyder iallafall att jag inte behöver hets-städa haha. Kan ta det lite lugnare och få det bra gjort istället! Äter frukost nu när Luna sover en stund så ska jag diska lite sen! Skönt med helg iallafall, och att Rickard är hemma. Luna har blivit lite pappasjuk när han är på jobbet. Hon blir så glad och mysig när han kommer hem! Fint väder är det dag iallafall så det kan hända att det blir en promenad när Rickard kommer hem med vagnen!


Älskar verkligen hösten!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, men det kan ni göra :)

Det är på onsdag mellan klockan 11.00 och 15.30 så kan man komma och gå vilken tid man vill :)

2008-10-10 @ 20:24:37
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh va skönt att hon inte har feber!

Ja en sån där nässug är jättebra! Har fått mycket användning av den nu dessa två dagar då Eya varit sjuk.

Hon är mycket friskare nu. Ingen feber och snuvan är nästan borta. Jag däremot är helt förstörd :/

Kramar!

2008-10-12 @ 00:40:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Men det är skönt att komma bort emellanåt också :)

Nej, har inte varit där än. Det är på onsdagar och fredagar bara.



Vi kan gärna gå, det enda som känns lite konstigt är ifall jag är lite snuvig. Då kollar kanske alla andra mammor och tänker varför jag kommer dit och smittar hehe

Men annars så kan vi gå :)

2008-10-14 @ 12:11:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: maddelenius

Hallå Petra! O Luna o Rickard oxå förstås!!

Äntligen har jag hittat ut på din blogg!! KUL!! Va duktig du är att skriva. O fiiina kort på sessan... Ungarna dök in i garderoben häromdan o hittade en hel del bäbiskläder som jag tänkte du kunde titta på? Trodde jag hade gjort mig av med allt, men jag hade visst kvar en del som jag skulle sälja på bytardagar förrut...men det hamnade i garderoben istället. ; ) En del fina saker som knappt ser använda ut. Ni kan väl höra av er när ni är på språng norrut nån gång? Det verkat ju tyvärr vara helt omöjligt för oss att ta oss söderut... kanske vägen är längre åt det hållet?!? Ha de bra, o ge Luna en puss!! Eller 2 förresten! Kramiz Moster

2008-11-01 @ 00:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0