Grått och regnigt

Goddagens..
Idag är det inget vidare väder. Bra dag för att tvätta och städa lite. Luna vaknade tidigt, halv åtta och har bara sovit en kort stund vid tio. Hon har roat sig själv i babygymmet och i sittern så jag har sorterat tvätt och fått lite disk gjord! Älskade lilla gullunge så duktig hon är! Nu har jag precis ätit köttfärssås och makaroner och Luna somnade till sist i sittern. Så trött som hon var så sover hon nog en stund så jag tänkte fortsätta att städa lite. Pratade nyss med Rickard och han kommer nog hem som vanligt idag. Igår fick han ju sluta tidigare! Luna har fått ett paket från go´boken idag. Ska öppna och kika när hon är vaken sen.

Imorgon ska jag och Luna till våra bloggkompisar igen =) babycafé på fredagar! Igår när vi var på BVC så fick vi höstprogram för babycafé 2008. Då är det här på norr vid Olaus petrikyrkan. Kanske ska gå dit med. Nästa gång är på måndag den 20e.  Då är det öppet babycafé men ibland är det lite aktiviteter. Rörelse och sång och tips på kost b.la. Och så har dom besök av en psykolog ibland. Kul om man inte har nått speciellt för sig istället för att sitta hemma. Idag fick jag hem min journal också. Så jag ska sätta mig nån dag och skriva ner förlossningsberättelsen. Nu har man ju lite mer fakta. Sen kom det brev från vårdcentralen om en återträff med föräldragruppen. Den 17e November, samma dag som Luna ska vaccineras. Kan ju bli kul det med, sist man sågs så var ju alla bebisar i magarna hehe. Nej nu ska jag sätta igång så man får nått gjort!

Kommentarer
Postat av: jennifer

egypten.. så fort vi har pengar =) gick in på ticknet å hämta resekataloger då efter ni hade gått till coop :)

2008-10-16 @ 15:58:39
Postat av: Nina

Ska bli kul att få läsa en förlossningsberättelse :) Det är så kul när man får sin journal så man får lite mer fakta om det som hände under förlossningen :)



Vilken tid vill du träffas imorgon?

2008-10-16 @ 19:24:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0