Tisdag

Idag hade jag och Luna sovmorgon till halv elva, superskönt! Och efter det har hon inte sovit så mycket alls. Sov en timme på eftermiddan men det är det längsta hon har sovit i sträck. Kanske därför hon har varit lite grinig idag. Lite småtrött hela tiden. Rickard kom hem på lunchen och sen slutade han tre. Det har inte hänt så värst mycket. Luna är jätteduktig på att ta sin medicin fast den smakar mint. Konstig smak för bebismedicin måste jag säga men Luna klagar ju inte så =). Har ätit köttfärssås med spagetti idag, muuums blev det! Vi får se när vi går och lägger oss. Rickard sover men Luna är pigg som en mört och spyr hej vilt haha... hon har ätit och ätit och ätit och det får väl inte plats så mycket i den lilla magen antagligen. Nöjd och pratglad är hon och jag är trött... men man ska ju inte klaga när man har en glad och nöjd bebis. Bilderna är uppskjutna för Rickard har inte visat mig hur man gör än med dom... menmen dom kommer så småning om.

God natt gott folk så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ok.. Då vet man ju aldrig.

Igår somnade hon faktiskt klockan nio! aldrig hänt tidigare.. Och hon sover ännu :)

Ska försöka hålla på tiden på kvällarna så man får lite ro när man är trött.



Hoppas ni mår bra annars!

2008-10-08 @ 08:43:15
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Stackarn! :(

jag har hört att man kan spruta in lite bröstmjölk i näsan på dem. Och sen kommer det ut av sig själv eller ifall man använder en nässug.. Har ni en sån? Inte så dyr på babyproffsen, finns nog även i vissa mataffärer.



Eya har inte varit sjuk än, bara lite småtäppt i näsan emellanåt..

2008-10-08 @ 09:26:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

har e de längesen jag hörde nå ifrån dej, jag e knappt på msn på fm längre då håller jag till på körskolan ;) puss

2008-10-08 @ 16:08:05
URL: http://nallil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0