torsdag

Torsdag idag och förmiddagen har varit lugn. Men ändå har jag inte fått nått gjort för Luna har krävt en del uppmärksamhet hehe. Hon sover ju inte lika mycket på dagarna längre. Men det är kul att hon är mer aktiv, märks att hon blir större lilla hönan! Nu har hon somnat och på eftermiddagarna brukar hon kunna sova ett par timmar så man kan greja lite. Ska sätta med disken och tvätten om en stund. Ska andas ut lite och kolla bloggar =)... Rickard kom nyss hem. Han ska snart iväg och jobba igen. Har ätit lite korvstroganoff idag igen. Gjorde massor igår. Mums!

Igår var syrran här. Rickard hämtade henne efter jobbet sen åkte hon hem på kvällen med bussen till kvinnersta. Hon har ju studentboende där. Varken hon eller jag har tänkt på att vi faktiskt bor så nära varnandra mitt i veckorna så nu kan man ju kanske börja umgås lite mera. Luna tyckte det var kul att träffa moster. Pratade massor och skrattade och var jättenöjd! Dagen hon föddes fick hon ju träffa moster men sen har det inte blivit något mer.

Ikväll ska vi till Nora med lilla fotomodellen =) Kul! Och imorgon kommer Erika och Fredrik på middag! Ska fundera lite på vad man ska bjuda på.. något med klyftpotatis iallafall. Tips är välkommet!! Nu måste jag städa lite om jag ska hinna få lite ordning medans hon sover!! Förhoppningsvis kommer bilderna ikväll!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nej, det har vi inte :( Hade velat vara med men Salah är lite tråkig när det gäller sånt. Han vill inte vara med på kortet och jag vill inte vara själv på kortet.

Du får säga till sen när bilden har kommit med så ska jag gå till syrran och hämta hennes NA ;)

2008-10-10 @ 09:06:35
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Du kan ju laga kycklingfilé eller nån stekt kött med klyftpotatisen :)

2008-10-10 @ 09:07:56
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Du kan ju laga kycklingfilé eller nån stekt kött med klyftpotatisen :)

2008-10-10 @ 09:07:56
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0