Onsdag

Hejhej
Idag vaknade Luna kvart i åtta, tidigt för att vara henne =)... Men hon åt lite sen somna vi om en stund. Gick ut i köket sen och hon satt i sin stol en stund och var nöjd och jag åt lite havregrynsgröt. Kl. 13 hade vi tid hos BVC. Hon växer och växer, denna gång vägde hon 5040g och var 59 lång! Jag fick fylla i lite papper om hur man mår och så. Tror jag mådde rätt bra =)! Så nu ska vi inte dit förän om en månad den 17/11. Då är det vaccination bland annat. Usch då får nog Rickard följa med.

Sen tog jag en omväg hem så hon fick sova lite i vagnen. Ringde till Anneli och pratade lite med henne och Majbritt. Dom är så nyfikna på lilla Luna så jag ska hälsa på dom antingen på lördag eller nästa vecka någon gång. Ska bli kul! Man har ju inte varit på jobbet sen före midsommar! Rickard kom hem vid halv 4 idag och då åkte vi till kontoret så jag fick lite papper påskrivna. Anette var där så hon fick gosa lite med Luna! Sen blev det Max ute vid marieberg. Jag tog deras Nachoburgare, mums! Onyttigt och gott ibland! Och bättre blev det för Ronnys kompis Katta jobbade så vi fick massor med gott, plusmenyer och en massa dippsåser och kladdkaka fixade hon. Åt så jag höll på att spricka! Nu är vi hemma igen och Luna sover i bilstolen. Har bokat tvättid tills imorgon och nu ska jag ta mig an disken medans hon sover!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

stor hönan ;)

2008-10-16 @ 08:09:36
URL: http://nallil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0