Marknadsfredag

Hejhej,
Idag har det inte hänt så mycket. Luna har lite feber stackarn och har varit lite hängig. Hoppas det ger sig. Vi har köpt alvedon men det är från 5 kg. Hon väger ju 4300 bara.. hoppas det inte blir nödvändigt. Rickard var hemma på lunchen och myste med henne en stund. Fick muta med mat när han gick =).... Har packat inför helgen och herregud va grejer det blir när man har barn! Har bantat ner min packning två ggr redan. Det är ju trots allt en helg bara men sen så kräks hon ju så mycket så vi måste ju ha ombyten alla tre. Våran bil är ju lite skruttig men den är stor iallafall och det är man glad för nu. Ska hämta mormor och sen hälsa på farmor en snabbis innan vi fortsätter till ställdalen. Väntar på att Rickard ska sluta så åker vi sen. Tiina ringde nyss och hade fått punktering stackarn, tur var väl att Jonas var i närheten. Alvin har fått ett riktigt lass med mat och en stor skål med vatten så han klarar sig medan vi är borta. Ikväll börjar ju marknaden med att tivolit har öppet. Hoppas på en massa fina bilder i helgen som man kan publicera sen!!

Tanken är väl att jag ska uppdatera som vanligt men vi får se vad som hinns med! Trevlig helg iallafall!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi köpte flytande alvedon vilket är från 3kg och uppåt :) Det var den de rekommenderade på BVC när Eya fick sprutorna.

2008-09-27 @ 09:44:04
Postat av: Nina

Ja, men det är hon säkert :)

Ska bli kul att läsa om eran helg.



När vill du träffas igen?

2008-09-29 @ 21:00:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-29 @ 21:04:06
Postat av: Nina

Jag ska också göra lite slingor sen så känner man sig fräschare :) Vad ska du ha för färg då?

Ok, men hör av dig sen då så får vi se. Den enda dagen jag har nånting är imorgon, då åker vi till Sthlm.

2008-09-30 @ 09:13:25
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej, Petra!

Du har världens goaste baby.

Du är vacker själv, pappa Rickard är en skönhet också, för han är lik på sin pappas sida, den riktiga Farfar är ju Mikael Magnil. Detta vackra, gosiga barn är mest lik på farfar Mikaels sida (OBS viktigt är att Mikael är riktiga farfar om någon annan kommer in är väl de plast....? ELLER NÅGOT?)

Jag älskar Luna Linnéa, Rickard och dig Petra. Rickard du är oerhört duktig på att ta foton.

Kramar från Faster riktig faster Mirjam Vällingby

2009-01-13 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0