Marknadshelgen

Hej och hå... blev inget skrivet i helgen. Hade alldeles för mycket för mig =)

I fredags kväll packade vi in oss i bilen och körde till Nora och hämtade mormor. Sen åkte vi till farmor och så fick hon träffa Luna för första gången. Kul! Sen åkte vi hem till mina föräldrar i ställdalen. Satt uppe till halv tolv sen gick vi och la oss. Luna sov nästan hela natten fast vi inte var hemma! Vaknade vid två och sex och ville ha mat.

Lördag morgon åkte vi in till Kopparberg och gick på marknaden. Supermysigt verkligen och jättefint väder! Var nog därför det blev så sjukt mycket folk. Lite jobbigt med vagnen. Men den körde Rickard mest så jag ska inte klaga! Åt hos farmor som hade gjort mat och gav Luna lite mat. Annars sov hon i vagnen. Blev en belgisk voffla med grädde och sylt och så träffade man ju en massa folk såklart! Åkte förbi vid Natta, Daniel och lilla Noel innan vi åkte till ställdalen igen. Fick deras bärsele och en urgullig mössa! TACK för det darlingar!! Sen åkte vi hem och Luna passade på att mysa lite med mormor och morfar =)...

Söndag var vi inne vid marken igen vid tolv. Gick en bra stund och idag sov Luna i vagnen precis som igår. Så det blev inget med bärselen.  Gick med Jennifer och morgan. Blev sugna på Langos men kön var för lång, så det blev pizza slice istället men den var inte så god. Kanske för att jag inte kunde ha vitlökssås på.... Sen när vi tröttnat på marknaden så åkte vi till Natta igen. Pojkarna hade Noel och kollade på film och jag o Natta tog med oss Luna och åkte till Majvor och tittade på kläder till hönan! Hon säljer begagnade kläder och vi hittade massor, massor massor! Blev säkert 10 plagg för 195 KR. Bodysar för 10 kr styck! Blev lite bodysar, klänningar och fodrade jättefina hängselbyxor. Hittade oxå en jättefin klänning som tjejen ska få ha till jul! Ska lägga ut bilder sen när jag hittar digitalkameran. Sen åkte vi hem till ställdalen på kvällen, åt lite sen var vi tvugna att bege oss hemåt. Hämtade mormor och sen stannade vi en snabbis i Löa för madde hade jättefin kläder till Luna och så fick hon en jättesöt nalle! Tack för det moster m familj! Vi får stanna längre nästa gång, Luna var gnällig hela vägen dit sen somna hon så då passade vi på att åka vidare. Lämnade mormor i Nora sen åkte vi hem och la oss!

Idag är det tisdag, igår hände det inget speciellt, jag och Luna var hemma som vanligt och vilade oss efter helgen. Och idag har hon vart vaken sen halv åtta. Börjar bli trött nu.. Vi får se vad som händer idag. Ska iväg och handla när rickard kommer hem iallafall!

Kommentarer
Postat av: Nina

låter som att ni har haft en bra helg :) Och mycket grejer ni köpt och fått :)

2008-09-30 @ 14:44:38
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Madeleine/peache_girl

Hejsan! haha jag skrev till dig i gästboken på familjeliv och undrade hur långt du gick över med flickan din, men det hade du ju skrivit på profilsidan, sorry missade det :-)

hoppas allt är bra hos er.

Tjing tjing

2008-09-30 @ 18:14:44
URL: http://fokuspalivet.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

hehe nee va inte stabil till de :P

2008-10-01 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0