Sol och fint

Idag var det väl väldans fint väder! Sol och varmt men ändå höstigt. Älskar hösten, finaste årstiden på året! Alla färger och den friska luften! Måste man vara född i oktober för att tycka det tro =) ..

Idag vaknade vi tidigt jag och Luna. Blev morgonmys och nyhetsmorgon efter att Rickard gick till jobbet. Förklarar kanske varför hon sover som en stock i sittern sen en timme tillbaka. Hon har blivit lite snorig tösen men inte alls farligt. Kunde varit värre. Nu får hon ad-droppar sen några dagar tillbaka iaf! Rickard var hemma en sväng på lunchen men åkte nyss. Han ska framkalla två rullar idag, spännande! Det bästa är att nu för tiden kan man ju få bilderna på en skiva om man vill så ja det ska vi göra. Så jag kan lägga ut bilder här! Idag fyller även min syster Mikaela 18. GRATTIS!! Måste ringa henne idag. Jag och Jennifer ska ut i morgon och leta present. Lillebror som fyller om en vecka har vi redan bestämt present till. Nu var det nära att jag skrev vad han skulle få men jag vet att mamma läser bloggen så det kanske Freddie gör med :P....Tisdag idag. Känns som den här veckan kommer gå rätt fort ändå. Imorrn kommer Jennifer och på torsdag kanske vi ska och besöka en tjej och hennes dotter här i stan. På torsdag är det även läkarbesök och så ska vi skriva på papper på socialen om att Rickard är pappa till Luna, eftersom vi inte är gifta. Bara förlovade. Tvätta torsdag kväll så Luna har kläder i helgen. Sen är det ju fredag. Då blir det bara packa och hämta min mormor sen till farmor och lämna henne och sen till mamma o pappa.
Nu vaknade Luna så jag ska ägna mig lite åt henne, sen blir det nog en promenad i det fina höstvädret! Och äta lite mat, sen kommer ju Rickard hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men det blir bra :)

Mitt nummer är 070-4603610 om du vill ringa innan eller så.

Kram!

2008-09-23 @ 13:09:50
Postat av: Nina

Glömde namn men du vet nog ändå vem det var ifrån :)

2008-09-23 @ 13:10:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, tiden gå otroligt snabbt! Man får ta vara på den lilla bebistiden man har :)

2008-09-23 @ 21:08:00
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0