BAD


Det här är vad Luna gör just nu! Badar! Och jag passade på att smita in
hit och blogga lite =)

Dagen har varit lugn och skön. Igårkväll kollade vi på film jag och Rickard för Luna kom i säng till slut. Vi såg Outlander och Vi hade iallafall tur med vädret 2. Båda var riktigt bra! Och imorse fick vi sovmorgon till halv 10! Sen var det full fart på hönan. På eftermiddagen kom Tiina med familj på besök och Luna fick leka lite med farbror och fastrar. Himla kul! Lunis fick en supersöt snobbendress av Anders och Tiina hade hittat en jättefin tunika till mig, stort tack! Nu är det som sagt badtajm med pappa för Luna och sen pyamastajm. Så får vi se hur länge hon orkar vara uppe. Hon har inte sovit så mycket idag. Ikväll blir det nog en film och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh mystjejen! :) Så söt! Vill bara krama henne ;)

2009-08-22 @ 22:37:54
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej vännen, nu är vi tillbaka i Öret igen:) tänkte komma upp någon dag för att ge Luna presenten... Skickade sms till dig på hennes födelsedag men vet inte om det kom fram, skickade till ditt tillfälliga nr men du kanske har ditt riktiga tillbaka nu eller?? Måste ses snart, saknar er!!!

Puss och kram

2009-08-23 @ 15:31:24
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

Jadå, det gick jättebra! :) Mycket bättre lärare denna gång. Tänk att jag fattar grejen med ekvationer nu! :)



Ja, jag tänkte att vi skulle komma över nån dag. Salah slutar rätt så tidigt hela veckan (runt 3-4) så jag tänkte kolla med honom nån dag om han orkar åka iväg till er en stund :)

2009-08-25 @ 07:11:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0