Bildkollage

Mycket att göra några veckor igen, blir ingen tid för bloggen när man tar vara på sista sommardagarna =)

Jennifer och Perla gjorde oss sällskap en helg! Alltid lika kul när ni kommer tjejer!!

*Perla den lilla snyggingen.
*Gick ner och hälsade på vid Erika och Fredrik så vovvarna fick busa lite.
* Luna fick "klickern" av Fredrik. Hon älskar den!


Sen har vi varit ute i Fällersta i ett par veckor. Varit barnvakt, umgåts, hjälpt till på gården och haft det mysigt. Luna har åkt en hel del traktor, eller sovit (som en sten) i traktorn när Anders har plöjt.

* Valpen Mia, Rosita, Rebecka och Luna leker på en filt.
* Luna står vid hundgården och tittar in.
* Rosita, Luna och Tindra hade så kul på studsmattan.


*Efter att sista stolpen i hästhagen blivit målad, var det hundgårdens tur.
* Luna hittade en soffa i hennes storlek.
* Efter skoj och bus blev det promenader för att få Luna att bli trött. Så här somnade hon varenda gång.


*Ett par dagar kom Nina och Sala och Eya på besök. Fr.v Rickard, Rosita, Nina, Luna, Eya och Salah.
* Tjejerna hade så kul tillsammans på studsmattan.
* Eya och Nina busar.

 
*Jag var ju med tvungen att testa....
*Så jag och Nina hoppar runt som galningar och man var helt slut efter 5 min.
*Nina hoppade garanterat högst!


Det bästa var när Luna lärde sig att bada själv. Hon har varit livrädd för vatten. Men nu badar hon själv i sitt badkar. Hon har även badat med Rosita och igår badade hon med Eya. Mammas duktiga tjej!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv för igår! :D Det är riktigt trevligt att vara med er, tycker både jag och Eya ;)



Snygga bilder :D Mer sånt!

2009-08-06 @ 20:02:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

2009-08-08 @ 11:09:20
Postat av: Erika

Jaha texten försvan i första kommentaren så jag får väl försöka en gång tll då;) Kul att se vad ni pysslat med dom dagarna ni inte varit hemma, blir inte så mycket bloggande för min del heller nu när det är sommar och fint...

Lilla Lunis som blivit så stor, tyckte nyss ni kom hem från BB, nej jag får ta mig i kragen och komma upp och hälsa på er, jag har ju inte sett hur det blev med gardinerna i vardagsrummet heller. Skärpning!!;)

kram kram

2009-08-08 @ 11:14:40
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0