inget...

.... jag kommer på att skriva om idag.. så jag snodde en lista hehe.

Regler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du?: Petra
2. Ett ord på fyra bokstäver: Post
3. Flicknamn: Pernilla
4. Pojknamn: Pelle
5. Yrke: Polis
6. Färg: Plommonlila
7. Klädesplagg: Poncho
8. Mat: Pasta
9. Sak i badrummet: Pads (bommuls)
10. Plats/stad: Piteå
11. En orsak att vara sen: Pissnödig
12. Något man skriker: Pengarna eller livet!!!...haha...
13. Film: Pulp Fiction
14. Något man dricker: Påskmust
15. Band: Pink Floyd
16. Djur: Panda
17. Gatunamn: Prosagatan
18. Bil: Porsche
19. Sång: Promised Land (Elvis)
20. Känd person: Pink

Utmanar alla uttråkade bloggare som inte har nått vettigt att kriva om för tillfället =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, har försökt mig på den där listan. Blir inte bra ;)

Vet inte om du fick mitt sms.. Nåt fel på min mobil tror jag. Tänkte kolla om du skulle komma idag? Eller har du bestämt nåt?

2009-08-27 @ 12:46:40
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Hehehe ;)

2009-08-27 @ 18:03:02
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D ja det är inte långt kvar.. så spännande juuu :D

2009-08-27 @ 22:54:23
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0