jobbjobbjobb


ANDRA ADVENT
Som ovanstående så har vi ängnat helgen åt att jobba. Ska bli skönt att bli lite ledig. Luna har busat och haft skoj ute i Fällersta. Det är skönt att hon är så självständig och trivs bra även hos andra. Kommer nog funka bra på dagis sen. Nu i veckan kommer dom ringa från avdelning MÅNEN (passande =) där Luna kommer gå. Ska bli så spännande. På tisdag ska vi även gå och vaccinera Luna. Har inte blivit av men nu vill vi få det gjort! Den 5e firade vi Ronnys 20-års dag och nu ikväll blev det ännu mer tårta för Tiina fyller den 8e. Nu sover Luna och Rickard spelar, vilket innebär lite ensamtid för mig! Imorgon ska jag även iväg på ett träningspass igen. Har försummat det nu när jag jobbat. Ikväll var det även O helga natt- konserten på stortorget men jag får helt enkelt se den på tv på julafton istället.

Dagens låt blir: Magnus Carlsson - Änglarnas tid
En ny julfavorit! Tycker den är himla fin! Inte ofta
någon lyckas pressa in en ny låt bland de traditionella.
Värd att lyssna på!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det var verkligen bra! Tycker att du ska se den på bio pga effekterna så spänningen blir bara bättre :)

Ja, det går nog bra att träffas i början på veckan. Måndag kväll ska jag till skolan men annars har jag inget annat inbokat :)



Du får gratta både Ronny och Tiina från mig och Eya :D



Kram!!

2009-12-06 @ 21:50:49
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0